czwartek, 2 października 2014

7 Dots Studio - Layout and card+ video tutorial

Witam wszystkich! Chciałabym pokazać Wam dzisiaj mój nowy layout ze zdjęciem mojej mamy, który zrobiłam dla 7 Dots Studio. Pracowałam z papierem Messy Head ‘News Flash’ jak i równiez użyłam stempli, elementów oraz naklejek z innych kolekcji.

Hello everyone! I would like to share with you my new layout for 7 Dots Studio with old photo of my mother. I worked with the Messy Head ‘News Flash’ paper and I also used stamps, elements and stickers from others collections.




Zrobiłam drugi projekt używając pięknej kolekcji Cold Country. Chciałbym pokazać Wam jak krok po kroku zrobiłam tą kartkę.

I made a second project using beautiful Cold Country collection. I’d like to show you step by step how I’ve made this card.





Video Tutorial :)




Supplies:

Layout:Products:7 Dots Studio – Messy Head – News Flash; 7 Dots Studio – Messy Head – Elements 12×12; 7 Dots Studio – Messy Head – Little Thoughts; 7 Dots Studio – Love Is In The Air – I Must Believe; 7 Dots Studio – Nature Walk – Tags 12×12, 7 Dots Studio – Nature Walk – Clear Stamps; 7 Dots Studio – Cold Country – Clear Stamps; 7 Dots Studio – All I Ever – Stickers 6×12

Card: 7 Dots Studio – Cold Country – Die-cut Elements 6×12; 7 Dots Studio – Cold Country – Lost Letter ; 7 Dots Studio – Illumination – Chipboard

Miłego dnia / Have a nice day!
Anna Rogalska


8 komentarzy:

Fena pisze...

OMG!!...the layout is stunning and the tags are Ah-amazing...I just wanted one of those beautiful box...such an amazing idea for gifts...it is stunningly beautiful!! Thanks for sharing the video...

Ewik pisze...

O WOW!! Piękna, dopracowana w szczegółach praca. Taka praca na pewno wymaga przemyślenia...:) Teraz wiem, o czym mówiłaś, że praca leży na warsztacie parę dni i podchodzisz do niej pare razy:)

Kasia Udalska pisze...

Scrap obłędny, zaskakuje ilością detali i jednocześnie taką swoją lekkością i delikatnością :) A kartka jest mega :) i ma świetne kolory!

Matilde pisze...

Przepiękny scrap, a kartki też zachwycające! Uwielbiam oglądać Twoje prace!

GosiaMachynia pisze...

Ale cudne !! obie prace są mega najbardziej mi się podoba LO :)) piekna komopzycja !!!

1CardCreator pisze...

Thank you for the video, I loved it! Your layout and tag are absolutely gorgeous! ~Diane

Paper Attic pisze...

So beautiful Anna, I love the lo with the vintage photo of your mum, so pretty love the pinks,,,lovely.

angel pisze...

Piękny Layout! Bardzo mi się podoba :)