wtorek, 14 lipca 2015

7 Dots Studio - SATW Guest Team

Witam wszystkich!
DT 7 Dots Studio jest w tym miesiącu gościnnym zespołem na blogu Scrap Around the World.
Chciałabym pokazać Wam mój kolorowy layout inspirowany mapką SATW :)
 
 Hello everybody!
7 Dots Studio DT is guest designing team for Scrap Around the World this month.
I'd like to share with you my colorful layout, inspired by the SATW mood board :)










Optimistic July SATW mood board.
It was created by Pam Ellis from Canada.
 


Zainspirowałam się kolorami z mapki, kwiatami i motylkiem.
I was inspired by the colors in the mood board, flowers and buterfy.




Dziękuję za odwiedziny! Miłego dnia!
Thanks for visiting! Have a nice day!
 
Anna Rogalska 
 

3 komentarze:

angel pisze...

Przepiękne! Ogląda się Twoje prace i ogląda, a i tak wszystkiego się nie dojrzy :)
Aniu, niezmiernie się cieszę, że Cię poznałam i mam nadzieję oczywiście, że będzie nam dane się jeszcze spotkać. Z przyjemnością coś potworzę pod Twoim okiem na warsztatach :)
Pozdrawiam ♥

Mona Pendleton pisze...

Gorgeous layout Anna!

Kathy Bradley pisze...

Anna,
So gorgeous and with wonderful colors, textures and a lovely photo of you - and a wonderful design.