czwartek, 24 lutego 2011

Małe, mniejsze i najmniejsze ...

Oj dużo się nazbierało ...
Cieplej się zrobiło u mnie ( wiem wiem... w Polsce mrozy)... to mnie nosi... i mniej w domu siedzę .... Dziś spokojnie chodziłam w koszulce z krótkim rękawem ... dopóki słońce świeciło ;) oczywiście ...

To na początek tag, który skleciłam na wyzwanie Scrapujących Polek.
Nowy temat przygotowała Mollik : ROBIMY TŁO



Użyłam tuszu TH Distress Vintage Photo, pigmentowego Ink It Up w dwóch kolorach : brąz oraz czarny, kawy, pudru do embossingu: miedzianego i czarnego. Kwiaty zrobione z tego samego papieru.

Kolejna praca to ATC na wyzwanie Arte Banale : ATC Z NIESPODZIANKĄ na portalu Polki Scrapują.



Po złożeniu praca musi osiągnąć kształt i rozmiary klasycznego ATC.





I kolejne wyzwania z nowego bloga Craft Artwork :)

Na początek WALCZYMY UŚMIECHEM
Guru przygotowała dla nas wyzwanie z okazji Światowego Dnia Walki z Depresją !
Zacytuję kawałek...
"Nasz wróg: depresja.
Potrzebna broń: ATC pełne uśmiechu.
Naboje: kolory, humor, dowcip, żart, lekkość, uśmiech, wszystko co polepsza samopoczucie."
Więcej na blogu...

Moja interpretacja:



Rinchies....
Co to jest ?
" ...jest to obrazek/grafika w formie koła o średnicy: 2,54 cm. (1")
Rinchies, mogą stanowić bazę lub fajną dekorację np. do: magnesów na lodówkę, nakrętek od ozdobnych butelek, różnego typu przypinek, kartek... i wielu, wielu innych ciekawych rzeczy, które podpowie Wasza wyobraźnia..."
Więcej na blogu...
Temat, który przygotowała dla nas Aboku to: "Zwierzęta mórz i oceanów"

Moja interpretacja:



I na koniec pudełka ....
czyli bardzo modne konfiguracje w stylu Tima Holtza ...
Zrobione własnoręcznie.... bo Polki wszystko potrafią !
Nowa zabawa, która będzie trwała do końca roku. Co miesiąc kolejne pudełko do naszej konfiguracji...
Więcej na blogu...

styczniowe:


lutowe:


i oba razem:



Bardzo dziękuję, że dotrwaliście do końca tego tasiemca ;)
Pozdrawiam
Annar

14 komentarzy:

Maggie pisze...

Jestem pod wrażeniem :D cuda tworzysz kochana :D

Pia pisze...

wauuuw what a wonderful creations
hugs Pia

Boei pisze...

Jesteś NIESAMOWITA, Aniu! Twoje prace budzą zachwyt:)

maj. pisze...

Jesteś niesamowicie kreatywna!!! Cudne prace!!!

Jowita pisze...

Przepiekne prace - wszystkie. Poklony za Twoje pomysly i wykonanie

Karmeleiro pisze...

wszystkie prace świetne, są niesamowicie inspirujące! A ta niespodzianka w tagu - nawet mojemu mężowi się spodobała :)

Rybiooka pisze...

Zaskakujesz !!! ATC z niespodzianka hmm czy mogę zarezerwować?

Zapraszam do mnie po wyróznienie

madebyviva pisze...

nie no - oprócz tego że cudne prace robisz to jesteś mistrzynią małej formy dla mnie!! właśnie próbuję się zabrać za jakiekolwiek wyzwanie z craftatwork albo PS dotyczące małych form, i po minucie zapału, jak widzę jaki to format, wymiękam... A Tobie te prace wychodzą niewykle pomysłowo, kreatywnie i pięknie! Ach zazdraszczam :-D!

Joanna Oborska pisze...

Dużo pięknego jest w tym poście:) Bardzo mi się podoba tag i uśmiechnięte ATC, ale te niespodziankowe jest niesamowite.

angel pisze...

No po prostu kocham Twoje prace!!
A w tej motylowej kobietce to całkiem się zakochałam!

Ludkasz pisze...

Tasiemiec zachwycający:)

Guriana pisze...

dla mnie jesteś mistrzynią małych form:))

~*~Patty S pisze...

Your artwork is stunning and so very creative!
oxo

karitsa@ pisze...

inspirujesz :)
chyba się wezmę za pudełeczka... może nie dziś, ale chyba to zrobię :)