czwartek, 3 lutego 2011

I kolejne dwie małe formy

W pierwszej kolejności bardzo dziękuję za tak liczne komentarze pod poprzednim postem z moimi walentynkowymi kartkami :) Milutko na serduchu mi się zrobiło kiedy je czytałam :)

Dziś dwie prace dla portalu Polki Scrapują.
W tym tygodniu z okazji zbliżających się Walentynek mamy tydzień z zadaniem i temat: "Kochać - jak to łatwo powiedzieć..." do utworu Piotra Szczepanika...
Moja nowe wyzwanie w dziale MIXEDMEDIA to ROMANTYCZNY TAG
I moja interpretacja :)



Kolejną pracą jest ATC na ten sam temat, a wyzwanie prowadzi Magda Polakow.
Moja interpretacja:



Zapraszam też do różowej wymiany INCHIES, zapisy trwają do 4.02.2011 do północy !

Pozdrawiam
Annar

17 komentarzy:

Rose pisze...

Bardzo lubię Twoje prace! :)

Joanna Oborska pisze...

Piękne obie prace! Od kilku dni innym okiem patrzę na ATC, a to dlatego, że pierwszy raz sama zrobiłam. Teraz, wiedząc jaki to drobiażdżek, jeszcze bardziej doceniam każdy element pracy:)
Śliczne, nastrojowe oba drobiażdżki:)

paulisia pisze...

bardzo pomyslowe prace!

Ludkasz pisze...

Znów zachwycające pomysły i wykonanie:)

Berberis pisze...

lubię małe formy - a Twoje są zachwycające!!!

Tusia Lech pisze...

Wszystko jest przecudne!!! I klateczka dwa posty temu (obłędna!!) i karteczki post temu (prześliczne) i obydwie małe formy :) :**

maj. pisze...

Niesamowite!!!

kamarek pisze...

Ten tag to mistrzostwo swiata!

Guriana pisze...

ten tag jest meeega romantyczny...cuudo:))

Cartadea pisze...

Niezmiernie mi się podoba Twój romantyczny tag!!

Cartadea pisze...

no i zapraszam po wyróżnienie- mój skromny wyraz uznania :)

jolutka123 pisze...

Piękne kolory na tym tagu, cudowny jest:))

~*~Patty S pisze...

very sweet couple Annar
and your tag is GORGEOUS!!!
Happy Weekend to you and yours
oxo

Pia pisze...

wauuuw what a grea tag, beautiful details and colours, great card
hugs Pia

Ula H. pisze...

Romantyczny tag piękny i karteczki z sercem, a papierowe buciki - powalające !!! Cudnie u Ciebie się dzieje :) Pozdrawiam serdecznie !

agea pisze...

ładniutkie prace i takie nastrojowe:)

Montażownia.pl pisze...

Piękne prace! :)