czwartek, 10 lutego 2011

Gazetowy TAG

Witam :)

Dziś zapraszamy na kolejne, drugie wyzwanie Craft Artwork !
Tym razem temat należał do Guriany.
Zachęcamy Was do zrobienia taga, a tematem jest gazeta…jako tworzywo lub sam temat...

... bo przecież małe jest zaraźliwie piękne:)
nie wymaga ani za dużo czasu, ani za wiele miejsca
ale daje ogromną satysfakcję! chwilkę wytchnienia i relaksu...

Moja interpretacja wygląda tak:



Inne prace można zobaczyć tu: craftartwork.blogspot.com

Pozdrawiam serdecznie
Annar

10 komentarzy:

angel pisze...

Świetny, jak zawsze!
Ten chłopczyk przypomina mi synka mojej kuzynki:)

Rybiooka pisze...

:) jakaś magia jest w tym dziecku, może za sprawa ubioru, oczu...

Larisa pisze...

Annar, it is wondwrful!!! Love this tag a lot! it looks so simple but stylish!

Guriana pisze...

cudn!!y..mnie się chłopiec od razu z gazeciarzem skojarzyl:))

Boei pisze...

Śliczny tag, a chłopiec faktycznie "chwyta
za serce";)

maj. pisze...

Przepiękny!!!

Joanna Oborska pisze...

Śliczny!
Mi się zarys mojego gazetowego już majaczy w głowie, ale nie wiem czy zdążę, bo w weekend mnie nie ma, a następny tydzień będę miała ciężki.

carrot pisze...

Małe jest piękne, to fakt. Ale jeszcze trzeba mieć umiejętność wykorzystania takiej małej przestrzeni a boję się, że ja z takim wyzwaniem mogłabym sobie nie poradzić :) Tobie natomiast wyszło to pięknie, tylko pozazdrościć :)

Tathi Bialy pisze...

Amazing!!!!! I Loved it!!! xoxo

Martyna pisze...

piękne maleństwo :)