wtorek, 24 marca 2015

13arts - Spring Cards / Wiosenne kartki

Witam! Chciałabym Wam pokazać dziś moje wiosenne kartki, które zrobiłam dla 13arts.
 Jako baza posłużyły mi papiery: 'Bittersweet love' oraz 'Warm Winter Night' oraz dużo naklejek z kolekcji  'Fly away'. Dodałam sporo różowych kwiatów i użyłam mnóstwo mediów.
 
Hello! Today I wanted to show you my spring cards I created for 13arts.
For the base I have used 'Bittersweet love' and 'Warm Winter Night'  papers and a lots of stickers from 'Fly away' collection. I have added many pink flowers and I have used lots of media.






 
13arts supliess:

Mam nadzieję, że się Wam podobają! Dziękuję za wizytę!  
 
Hope you’ll enjoy! Thank you for stopping by today! 

   Anna Rogalska
 

3 komentarze:

Paseczkowa pisze...

Wow, ile tu tego :) super :)

wiola_c pisze...

są przepiękne. cudne kompozycje i świetne użycie mediów. :)
Dziękuję za wizytę u mnie i ciepłe słowa. :*

Handmade By Doris pisze...

Zawsze jak Tu zaglądam wpadam w zachwyt! Są cudowne!