czwartek, 20 stycznia 2011

Kolejne wyzwania na PS

Ostatnie wyzwanie MixedMedia na portalu Polki Scrapują przygotowała Anai, a tematem jest MAIL ART. Wyzwanie polega na ozdobieniu koperty o dowolnym rozmiarze i kształcie.
Moja interpretacja poniżej ;)



Poszalałam z gazetą, serwetką, zdjęciami Vintage oraz stemplami 7Gypsies oraz Tima Holtza. Użyte media to: kilka rodzajów tuszy, biała farba, puder do embossingu, 3D Clear Gloss Finish.

Ostatnie wyzwanie ATC poprowadziła Ankan, a temat to: ORIENT
W ten dzień akurat skończył mi się tusz w drukarce, nie miałam w domu niczego, co by się kojarzyło z tym tematem, więc posiłkowałam się serwetką i złotym tuszem do embossingu.


4 komentarze:

paulisia pisze...

sliczna koperta...bardzo klimatyczna! a ATC tez fajne;)

kamarek pisze...

Piekne interpretacje wyzwan!!!

Guriana pisze...

koperta jest nieziemska!!!:))

Tusia Lech pisze...

jej! koperta jest doskonała!!! kwiaty i rozbielenia - mniam :)