piątek, 4 czerwca 2010

Trzy wyzwania...

Chciałabym zacząć od wyzwania mixedmedia na portalu Skrapujące Polki. Tematem w tym tygodniu jest: KOBIECOŚĆ DLA MNIE TO...
I moja interpretacja:

I would like to start from mixedmedia challenge for Skrapujące Polki. Theme of the week: womanhood / femininity to me is ...



Kolejne środowe ATC. Temat to: Marzenia
Next ATC challenge. Theme is: Dreams



I na koniec layout z wyzwania Mirabeel w stylu Shabby Shic.
Temat: " ...mam parasol, który chroni mnie..."
W moim rodzinnym domu parasolem dbającym o wszystko jest mama :)

My Shabby Shic style layout for Mirabeel challenge.
Theme is: "... I have umbrella to take care of me..."
In my family home mother take care of everything.










8 komentarzy:

Guriana pisze...

jak dobrze miec mamę:))...kobiecość niezwykle nostalgiczno-romantyczna...ateciaki jak zwykle piękne:))

Niebiesko_Oka pisze...

Scrap jest obłędny!
Prawdziwie romantyczny, i lekko nostalgiczny :).

jolutka123 pisze...

Piękny scrap z mamą, czarno - białe zdjęcia świetnie wyglądają z różową bazą:)

Oxana pisze...

Beautiful creations!!!

BETIK pisze...

Bardzo ciekawe miejsce:) Fajnie tworzysz:)Scrap aż kipi od romantyzmu, śliczny jest.

Pia pisze...

wow whatjust so beautiful , love all the great details.
hugs Piaxx

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Uwielbiam prace Twojego autorstwa!!!
Zupełnie jak bym znalazła się w innym świecie... jakieś 100 lat temu (i to minimum ;)) :D
Dla mnie- cuuuda!!!
:***

Szara pisze...

Ładne te Twoje interpretacje ^^