poniedziałek, 22 lutego 2010

ATC , projekt sukienki i wyróżnienie :)

Pewnie jak zawsze ostatnia odpowiadam na wyzwanie środowych Scrapujących Polek :)
Tematem na ten tydzień jest "MOZAIKA"



Ostatnio ciągle za mną chodziło zrobienie projektu sukienki - szczegóły tutaj
No i zrobiłam :))))
DRESS UP 2010 - My February dress :)






Dziękuje serdecznie Dodo za kolejne wyróżnienie :)



I czas aby je przekazać dalej "3 nowym i jednemu blogowi z dużym stażem". Dostałam ich aż 4, to mogę przyznać ich więcej :) Przekazuje wyróżnienia do:
Guriany , Timboctou, Martyny, Michelle
Tusi, Wikkori, Rybiookiej, Enthi

Na wiosenną wymianę ATC zaprasza Anek73

25 komentarzy:

Rybiooka pisze...

Dziękuję za kolejny ATeCiakowy raz :)
za wyróżnienia.
Motyle już nie długo :)
Kiecka też jest niezła :)ten sznurkowy kwiat dodaje jej uroku niepowtarzalnego

Margaret pisze...

Your dress is very beautiful! you have created such a wonderful texture!
It's great to have you playing along!
Margaret

Edyta pisze...

Fantastyczne to ATC, kojarzy mi się z kolekcją znaczków :)

froebelsternchen pisze...

beautiful!

Tusia Lech pisze...

Dziękuję ze szczerego serca za wyróżnienie . Bardzo podobają mi się twoje prace, więc tym bardziej czuję się zaszczycona :) Motylkowe ATC jest śliczne - takie lekkie i wiosenne, mimo że kolory oczywiście charakterystyczne dla twojej twórczości :) Uwielbiam takie barwy. Jeszcze się nie ogarnęłam po powrocie z kilkudniowej nieobecności, więc za wyzwanie ATC jeszcze się nie wzięłam - ale może uda mi się znaleźć chwilę dziś - nie będziesz wtedy ostatnia:) Pozdrawiam Cię cieplutko :)

Enthia pisze...

Ojej. Annar, mnie wyróżniasz? Bardzo mi miło... Czuję sie zaszczycona. :D
Dziękuję!!
A atc jest świetne, kocham motylki.

cyga pisze...

świetne te motyle,

timboctou pisze...

mozaika piękna, a sukienka... szał!!

timboctou pisze...

o matko, właśnie dojrzałam siebie w wyróżnieniach, dziękuję :*

Guriana pisze...

ateciak jak zawsze genialny...super, ze dołaczyas do Dress Up...kiecka rewelacyjna!!:))
i dziekuję za wyróżnienia:))

Bleubeard and Elizabeth pisze...

I love this dress. I can see the layers and the textures that come through. Beautiful dress and beautiful color. I love the monotone look.

~*~Patty S pisze...

Your dress is beautiful!!!
Such lovely layers and details!
oxo

Michelle pisze...

Dziękuję serdecznie! I ja również wczoraj zrobiłam sukienkę :)

Lyneen pisze...

LOVE YOUR DRESS... great layering... beautiful flower... TFS

Jen xo pisze...

oh i love your little dress, lots of yummy texture, very sweet...jenxo

BadPenny pisze...

This is fabulous ! I love it - the colour and the flower is stunning

Pia pisze...

woooow just so beautiful

Sherry pisze...

Lovely dress!

mbabka pisze...

Mozaika bardzo wiosenna a sukienunia jak znalazł na wiosenną aurę ;) Urocza! Pozdrawiam

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Piękne ATC!!!
Aż motyle je obsiadły ;)
:***

WiKKori pisze...

Bardzo dziękuję za wyróżnienie! Naprawdę miło wiedzieć, że moje zabawy craftowe przypadły Ci do gustu.
Ile razy TU zaglądam nieustannie jestem zachwycona Twoimi pracami.
Dzieła sztuki!

Oxana pisze...

SO Sweet!!!

My Creative House pisze...

Your dress is so beautiful, love the texture you have made with paper and cheese clothes.

Electra pisze...

Lovely, especially the rose of twine!

Karmeleiro pisze...

świetny pomysł ze sznurkiem i z tym siateczkowym materiałem, który nie zakrywa uroku papieru.