sobota, 23 stycznia 2010

Słodka kartka imieninowa :)

Karteczka imieninowa dla Agnieszki :)
Tym razem sięgnęłam po raz pierwszy po papier w cukierkowych kolorkach.
Powiem, że się namęczyłam, bo ciągle mi coś nie pasowało :)
Jestem nowicjuszem w kartkach, ale dzielnie postanowiłam więcej ich robić w przyszłości ....
Przy okazji pasuje do nowego wyzwania u Simona - Punch it !
Wyszło tak :)))
No i muszę się pochwalić, że mój morski scrap wygrał w Art-Piaskownicy :))
Strasznie się cieszę, strasznie mnie to zmotywowało do dalszej pracy w scrapowaniu :)))
Dziękuje komisji z Art-Piaskownicy :)

3 komentarze:

Timcso pisze...

Beautiful card! Love the image and the colours!The papers are gorgeous too!:)

Thanks for joining the Simon Says Challenge!

Hugs, Tímea

Pia pisze...

beautiful card

froebelsternchen pisze...

very nice card... beautiful...

and the Sea Layout ist fantastic !!!!!