czwartek, 10 września 2009

I zrobiła nam się jesień...

Pada i pada....
Lenistwo mnie ostatnio mocno ogarnęło, a przede mną mnóstwo pracy...
W poniedziałek poszły pocztą ateciaki do Anek i Rachel - dajcie znać dziewczyny czy już u Was są :)
Do końca września pudełko - wymieniam się ze Słodqą.
I mój pierwszy wędrownik z którym muszę się uporać do 25 września.... Ciągle myślę nad tematem, a czas niemiłosiernie płynie.
Dziś wybrałam się na spacer i wróciłam z pękiem kwiatów, żeby poprawić sobie humor...
Oj jesień się zbliża...
Przyniosłam hortensję i dziurawca kielichowatego - jak ja kocham kwiaty :))))

1 komentarz:

Anek73 pisze...

Wczoraj dostałam Twoje ATC - są śliczne! Je jeszcze nie wysłałam, ciągle nie mam pomysłu na drugą karteczkę... Ale postaram się zmobilizować w czasie weekendu :P Pozdrawiam :)

http://anek73.blox.pl