sobota, 4 lipca 2009

Scrap z mapki #5

Dziś skończyłam karteczkę wg. mapki #5 z Art-Piaskownicy.
Mój scrap (30cm x 30 cm) LATO powstał pod wpływem wiersza Antoniego Kucharczyka pod tym samym tytułem.
Fragment wiersza umieściłam w mojej pracy:
"Lato; dni jego długie, upalne, gorące,
Zamieniają w owoce kraśne ongiś kwiaty,
Zielone łany biorą blask złota bogaty,
Pachną skoszone siana, na zielonej łące."

Mapka:

Moja interpretacja:

Materiały użyte: Papier Fancy Pants Designs #520 Polar; papier Papermania Retro Floral; kwiaty Prima, puncher, papierowa serwetka, sznurek, drukowane elementy.

5 komentarzy:

timboctou pisze...

bardzo podobnie sobie wyobrażałam scrapa do tej mapki, piękna praca, niesamowity klimat, fantastyczne zdjęcie.
Dziękujemy za udział w zabawie, ściskam mocno :)

Anonimowy pisze...

bardzo ładna!
śliczne kolorki...
spokój i ciepło.

Molly pisze...

wspaniała praca ;)) wspaniała!

abaszka pisze...

Super interpretacja :) Brawo

kasia_g pisze...

Bardzo przyjemna praca.