sobota, 18 lutego 2017

7 Dots Studio - VIDEO TUTORIAL Art Journal - Love

Hi everyone!
Today I share with you my new art journal spread made using beautiful 7 Dots Studio 'Cotton Candy Dreams' collection. Hope you’ll like it.

Witam wszystkich!
Dziś chciałabym pokazać Wam mój nowy wpis do art journalu, używając pięknej kolekcji od 7 Dots Studio 'Cotton Candy Dreams'. Mam nadzieję, że się Wam podoba.






Want to see how it was done? Please watch the video below!
Jeżeli chcesz zobaczyć jak to zrobiłam? Zobacz video poniżej!




 7 Dots Studio supplies:
Cotton Candy Dreams – Element Stickers 6×12
Cotton Candy Dreams – Brain Freeze
Writer’s Block – Letters Stencil
Cotton Candy Dreams – Elements 6×12
Cotton Candy Dreams – Clear Stamps
Cotton Candy Dreams – Word Stickers
Homegrown – Clear Stamps
Thoughts Keeper – Clear Stamps
Cold Country – Elements 12×12



 Thank you for your time and I hope to have inspired you. I’ll see you all again soon.
Have a nice day!
Anna Rogalska


Dziękuję za poświęcony czas, mam nadzieję, że Was zainspirowałam. Do zobaczenia wkrótce.
Miłego dnia!
Anna Rogalska

****************************************************
CHALLENGES / WYZWANIA

ART GRUPA ATC - ART JOURNAL: WYZWANIE NR 1



http://blog-odadozet-sklep.blogspot.com - Wyzwanie #17



http://studio75pl.blogspot.ie - Wyzwanie #1 / Challenge #1

10 komentarzy:

mosia pisze...

Wspaniały wpis!
I ta czerwień, choć nie ma jej dużo, dodaje pracy niesamowitego uroku!

Matilde pisze...

Zachwycająca praca!

maj. pisze...

Genialna praca!!!

AnetaA pisze...

Przepiękny wpis, z ogromną przyjemnością oglądałam wszelkie szczegóły,bardzo podoba mi się pomysł z tym czerwonym serduszkiem na zdjęciu, dziękuję za udział w wyzwaniu od A do Zet.

Lisa Landry pisze...

Fabulously stunning!!

zmorka pisze...

No i co ja mam powiedzieć? Cudny wpis... można spędzić długi czas podziwiając wszelkie detale :) Dziękuję za udział w zabawie z Od A do Zet :)

WuWu pisze...

Piękna klimatyczna praca. Ja dopiero przymierzam się do rozpoczęcia przygody z art journalem. Z przyjemnością obejrzałam twój kurs. Bardzo mi pomógł w poznawaniu art journalowych tajników:-) pozdrawiam serdecznie

miesz-Anka pisze...

Świetny wpis :)
Dziękujemy za udział w zabawie na blogu od A do Zet :)

Karolina Czołba pisze...

Zachwycający wpis. Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75!

Joanna Wiśniewska pisze...

Piekny!