czwartek, 14 kwietnia 2011

Ekologicznie ...

Witam :)))
Zapraszam na nowe, czwartkowe wyzwanie Anai na portalu Polki Scrapują !
Tym razem w dziale Mixed Media wykonujemy coś z folii bąbelkowej....
+ 3 media i kolor zielony... czyli pełna ekologia !

Muszę przyznać, że pierwszą godzinę siedziałam i rozmyślałam co też można z tej folii zrobić...
Z pierwszej wypstrykałam całe powietrze :)))
Z drugiego arkusza zrobiłam broszkę. Pomogła nagrzewnica i wykrojnik TH.



Dodatkowo trochę białej i zielonej farby, woal, gaza, resztki materiału, brokat, klej wikol i preparat 3D Glossy....

Zapraszam również na Craft Artwork, gdzie Guriana prowadzi nowe wyzwanie Altered Art, a temat to klucze :)

Pozdrawiam
Annar

11 komentarzy:

Nowalinka pisze...

Obłędna i w formie i w kolorze :)

scrap joanny pisze...

fantastyczna - Ty to masz pomysły -szok !!!!

Asil pisze...

Oh, this is beautiful!!!!

Joanna Oborska pisze...

Tak pięknie przetworzonej folii bąbelkowej jeszcze nie widziałam :)

malflu pisze...

OMG czegoś takiego jeszcze nie widziałam ...cudowne, cudowne, cudowne

Bea pisze...

cudowne to wyszło!!!!!!!!!!1111 i kolory piękne!

Art_Dorota pisze...

CUDO !!!!!!!!!!!!! ... dech mi zaparło...

Green-Eyed Girl pisze...

Beautifull!

Ivy pisze...

Fantastyczna :-)))

jolutka123 pisze...

Broszka pezecudowna, bardzo mi się podoba!

Martyna pisze...

już nowalinka to napisała, ale powtórzę za nią - obłędna!