piątek, 15 kwietnia 2011

Cyrkowa kartka

Witam :)
Przygotowałam kartkę dla Craft4You z papierów Graphic45 - kolekcji "Le Cirque"
Jest bardzo kolorowa i naprawdę bajkowa....

Mam nadzieję, że kartka wywoła uśmiech na twarzy osoby, która ją dostanie :)



Zrobiłam dużo zdjęć, żeby pokazać jak najwięcej szczegółów...

W całości kartka prezentuje się tak:



Po otwarciu tak:



Po jednej stronie wycięte okienko, po drugiej shadow box, a w nim mnóstwo wyciętych kolorowych elementów... Szczegółowo materiały opisałam na blogu C4Y



z zamkniętym okienkiem...



Całość jest grubaśna na 1"



Oczywiście cała jest wykończona... czyli na zewnątrz i wewnątrz ...



i ostatnie zdjęcie to tył kartki...



Shadow box w kartce bardzo mi się spodobał... i na pewno powstanie ich więcej :)

Pozdrawiam
Annar

26 komentarzy:

Magda Polakow pisze...

WOOOOOOOW!!!
Slow mi zabraklo... rewelacja!!!

Mizia pisze...

przepiękna.... zazdroszczę osobie, która ją dostanie :)))

angel pisze...

Ale piękna kartka!! i genialny pomysł:)

silence pisze...

Tak jak pisałam na blogu C4Y - rewelacyjna jest ta kartka. Efektowna i bardzo inspirująca. Podziwiam precyzję i cierpliwość.
Pozdrawiam!

Czekoczyna pisze...

Ta praca jest niesamowita!!

Boei pisze...

Na pewno nie tylko się spodoba osobie obdarowanej, ale- wzbudzi jej zachwyt! Jest cudna;)

Pia pisze...

woooow woooow what a fantastisk project, so lovely deatils, love it!!!!
hugs Pia

agnicy pisze...

Bardzo lubie ten styl- wydaje mi sie raczej trudny ? Pa-Ag

Nordstjerna pisze...

Fantastyczna jest!!!

Tusia pisze...

Shadowboxy są piękne, ale niezwykle pracochłonne. Podziwiam - piękno stworzonej przez Ciebie kartki i pracę, ile w nią musiałaś włożyć! Musi to być kartka dla kogoś specjalnego... :)

Magda(i)Lena pisze...

Coś niesamowitego! Aż mi słów brakuje, żeby opisać, jak bardzo podoba mi się Twoja praca. I pomysł, i wykonanie. Tusia ma rację - to ogromna ilość pracy. Ale efekt wart był tego. To coś więcej niż kartka ;-) Podziwiam!!! Zazdroszczę osobie, która ją dostanie. Pozdrawiam serdecznie ;-)

maj. pisze...

Niesamowicie cuuuudna!!!!

nimucha pisze...

Ciężko byłoby mi się rozstać z takim czymś. Za ładne! :)

ABOKU pisze...

Ale superowa! Tyle pracy ale efekt niesamowity.

Elisabeth Sarkis pisze...

Wouuuuu....showwwwww...
SENSACIONAL!!!!!AMEI
I've made the disclosure in my blog Gifts Vintage Our ​​blog, thank you for the opportunity to participate!
HUGS

jacirascrap pisze...

Impressionante!!! grata ao OVA pelo concurso dos doces acabei conhecendo seus lindo trabalhos! parabéns!

cyga pisze...

N I E S A M O W I T A !

Pips pisze...

I have been a follower of your blog. Im on my "leave a comment" visits by all the talented OVA DT girls! Have a nice weekend.

Karina Bunkenborg pisze...

Very nice card with a lot of wonderful details i like that! Have a nice day
Renne

Martyna pisze...

świetna! czuć "dziwny" klimat starego cyrku, bosko!

Joy_L pisze...

Wondeful book! Thanks for the chance to win your candy at OVA blog

Guriana pisze...

po prostu mnie powaliłaś...jest boska!!!:))

Nordstjerna pisze...

Nieprawdopodobna jest!!! I pomysł, i wykonanie - zazdroszczę osobie, do której trafi!

Kasia pisze...

Wow, jest przepiękna! Ha, zabrakło mi słów ... taka jest niesamowita :)

Monia pisze...

Wspaniała! Przepięknie dopracowałaś wszystkie szczegóły, całość jest naprawdę oszałamiająca :)

finnabair pisze...

cudo, o prostu cudo!!!