czwartek, 3 listopada 2016

7 Dots Studio - Najnowsza kolekcja - Newest collection

Hello!
Today I'd like to share with you a layout with gorgeous 7 Dots Studio products.
I decided to create my page using newest Writer’s Block collection.
I used beautiful Numbers Stencil, Sincerely paper as background, Torn paper, Die-cut Elements 6×12, Word Stickers 6×12, Tags 12×12, Element Stickers 6×12 and the Cotton Candy Dreams – Clear Stamps.

Witam!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać layout z przepięknymi produktami 7 Dots Studio.
Zdecydowałam stworzyć moją stronę z najnowszej kolekcji Writer’s Block.
Użyłam maski z cyframi, papieru Sincerely jako tło, papieru Torn, papierowych elementów i naklejek ze słówkami, arkuszu z tagami 12x12, arkuszu naklejek 6x12 oraz stempli z kolekcji Cotton Candy Dream.



I used a lot of glitter and mika flakes with gel medium and a stencil to give more texture to the background. The chipboard are from UmWowStudio and Scrapiniec. A few flowers I made by hand.

Użyłam dużo brokatu i płatków miki wraz z żelem mediowym oraz maskę by stworzyć teksturę.
Tekturki są z UmWowStudio oraz Scrapińca. Kilka kwiatów wykonałam własnoręcznie.





Hope you’ll like it!
Have a nice day!


 Mam nadzieję, że się Wam podoba!
Miłego dnia!
Anna Rogalska

***********************************
WYZWANIA / CHALLENGES



Namaste - Wyzwanie #61 anything goes 

7 komentarzy:

vairatka pisze...

Zachwycająca praca!!!

agnieszkapasjonata pisze...

Uwielbiam!!! :)

Meresanth pisze...

Przepiękna kompozycja, i te warstwy... można patrzeć i patrzeć na te detale... Dziękujemy za udział w Retromanii!

Padoriaa pisze...

Przepiękna praca jak zawsze :)
Mnogość elementów, wspaniała kompozycja i dbałość o każdy szczegół !
Podziwiam ! Dziękuje za udział w Retromanii.
Pozdrawiam serdecznie, Paulina

Joanna pisze...

Zachwycająca praca!Dziękuję za wspólną zabawę z Namaste!Pozdrawiam:)

Ines pisze...

Piękna praca:) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Namaste:)

Dorota ma kota pisze...

CUUUUDO!