piątek, 11 listopada 2011

CANDY

Świętuję dzisiaj mój 250-sty post. Dziękuję wszystkim za czas spędzony ze mną. Minęło trochę czasu od kiedy dzieliłam się z Wami z moimi przydasiami. Przygotowałam trochę papierków, kwiatków, wstążek, koronki, bradsów, perełek i gumowy stempelek dla szczęśliwego obserwatora mojego bloga.

Oto zasady :
1. Więc .. wszystko co musisz zrobić, to być obserwatorem mojego bloga
2. Podlinkuj moje candy na swoim blogu.
3. Dopisz się Mr. Linky ...
 
Candy potrwa do 30 listopada. Zwycięzce wylosuję 1 grudnia. Dziękuję za przyłączenie się do zabawy.
Powodzenia!
********************************

Today I am celebrating 250th post. Thank you for sharing your time with me! It's been awhile since I share some of my craft supplies with you. Here are some papers, flowers, ribbons, lace, brads, pearls, rubber stamp for one of my lucky following friend.

Here are the rules:
1. So.. all you have to do is be a follower of my blog
2. Link my candy on your blog.
3. Add your name to Mr Linky...
This candy will end on Nov. 30th. I will be picking a winner on 1th December . Thanks for joining the fun.
Good Luck !



62 komentarze:

Bellaidea pisze...

Och kusza, kusza mnie te kwiatki :)

Bellaidea pisze...

Skusily!
Zapraszam -http://bellaideascrapology.blogspot.com/2011/11/my-just-one-bakabungbeautiful-you-in.html

Rachel pisze...

pozdrawiam jesiennie:)

Zuza pisze...

oo :) ja zapraszam również na moje candy :)

Aka pisze...

Gratuluję 250-tki :) Piękne przydasie!

Wanda pisze...

z miłą chęcią skuszę się na słodkości:)pozdrawiam

Crie Artezzanato pisze...

Hi.. I posted your link on my blog-sidebar.

I am follower - crie artezzanato


Val Rodrigues
http://crieartezzanato.blogspot.com/

e-mail crieartezzanato@yahoo.com.br

Hugs

angel pisze...

Gratuluję takiej ilości postów!
I pozdrawiam cieplutko:)

Ala M. pisze...

z niecierpliwością czekam na kolejne posty :)

Pysiakowe Hobby pisze...

staje w kolejce po cudownosci:) bylam juz Twoim obserwatorem, masz wspanialy blog:) pozdrowionka z Irlandii

WeriWell pisze...

dzięki za możliwość zgarnięcia tak fajowych rzeczy :)

coco.nut pisze...

bardzo proszę o wykreślenie, bo sama nie umiem się niestety usunąć z listy :/ mam twój blog na mojej liście w pasku bocznym, ale z obserwowania nie korzystam w ogóle, więc bez sensu... a nie doczytałam od razu, że trzeba być obserwatorem...

AsiaAp pisze...

wskakuję do kolejki :)

Marta pisze...

Kochana,
Gratuluję Ci 250 posta, wspaniałego bloga i cudownych prac.
Niezmiernie mi miło tu do Ciebie zaglądać więc nie mogłabym przegapić okazji na zabawę.
Pozdrowienia

Kasia Udalska pisze...

Obserwatorem jestem już od jakiegoś czasu, info o candy zamieściłam w pasku bocznym :)

Uwielbiam oglądać Twoje prace i podziwiam Twój niezaprzeczalny talent! :*

Boei pisze...

Gratulacje, Aniu!!:)

Bellaidea pisze...

PIT chyba znowu dziala! Odezwij sie koniecznie !

Paolla pisze...

Gratuluję okrągłej liczby postów:) dołączam do zabawy

Tusia Lech pisze...

Gratuluję 250 posta!! Strasznie się cieszę, że się poznałyśmy - a to wszystko dzięki scrapującym polkom :) Uwielbiam twoją twórczość i życzę wszystkiego co najlepsze na następne 1000 postów :) :*

anias pisze...

Jako cicha wielbicielka znam Cię od jednego z twoich pierwszych postów
i chociaż jesteś ode mnie kuuuupę młodsza, czasami nazywam Cię matką moich małych sukcesów!
Aniu życzę Ci wszystkiego co najlepsze! pozdrawiam serdecznie!

Olina pisze...

Gratuluję 250 posta.:)
Życzę wszystkiego dobrego!

Ania pisze...

Gratuluję, a obserwuję i podziwiam już od dawna :***

Mimowolne Zauroczenia pisze...

250
jest co swiętować-gratuluję!
pozdrawiam
mz

Made by Aisia pisze...

Gratuluję! Z przyjemnością przyłączę się do zabawy:-)

evadraga pisze...

Congratulations this nice celebration! I like your work, I am happy to find your's blog!
Thanx for the game! :-)

Ludkasz pisze...

A była przekonana,że już Cię od dawna obserwuję...ale poprawiłam się;)Gratuluję tylu postów i życzę Ci dalszej weny:)

scrapfantazje pisze...

oooo... pyszności.... lubie:) chętnie przyjmę:)

Ines pisze...

Aniu jesteś inspiracją dla wielu osób :) Życzę Ci kolejnych 250 x 1000000 postów:D

Izoldka pisze...

Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
Pozdrawiam!

Alexandra pisze...

Ależ cudowności :) Twój blog obserwuję od dawna ;)
Pozdrawiam poniedziałkowo

skazana2 pisze...

obserwuje jako: skazana2
dołączam ;p

Unknown pisze...

Zapisuje się , koniecznie! bozbar@onet.pl
blog: osobiebb.blogspot.com

Unknown pisze...

Z wielką przyjemnością się zapisuję i zapraszam serdecznie na moje Candy papierkowe ---> www.magicznakartka.pl Pozdrawiam :)

Alusiek7 pisze...

trafiłam przypadkiem, ale teraz będę częściej zaglądać.
Pozdrawiam :)

Unknown pisze...

dopisałam się czym prędzej ;)

Asia-majstruje pisze...

Gratuluję Ci serdecznie!

raeszka pisze...

I ja się zapisuję po takie cudeńka :).

An-i-ka pisze...

Gratuluję 250 postów :)
Chętnie się zapisuję :)

Art_Dorota pisze...

ależ piękności, gratulacje i ustawiam się w kolejce grzecznie :)

Unknown pisze...

jejku, ależ cudeńka! zapisuję się czym prędzej ! info dałam w pasku bocznym :)

inka pisze...

Gratuluję wytrwałego blogowania ! Czas spędzony z Tobą zaoowocował niejedną wymianką i paroma małymi formami które sporo mnie nauczyły :))

Gosia pisze...

Nie może mnie zabraknąć w tej kolejce!

joaśka pisze...

zgłaszam swój udział w Candy! :)
pozdrawiam,
joaśka

Unknown pisze...

Zgłaszam się i ja !
A przy okazji zapraszam na candy do siebie. www.kurnikdomowy.blogspot.com

made-by-ADe pisze...

same piękności do zgarnięcia :)

AnaEm pisze...

Serdecznie gratuluję i staję w kolejeczce.

Beatrycze pisze...

zgłaszam się.

kigabet vel Ki pisze...

zostawiam ślad i znikam ... niebawem znów zawitam :)

Gosia pisze...

Gratuluje wytrwałości i życzę dużo zapału i chęci do prowadzenia bloga, jak i tworzenia ;). Pozdrawiam!

Monika pisze...

Ja również chętnie przyłącze się do zabawy. Mój blog monia0083.blox.pl Zapraszam na moje candy.
Pozdrawiam serdecznie

Unknown pisze...

Z przyjemnością będę obserwatorka Twojego bloga. Dziwię się, że dopiero od teraz ;o))
Zapraszam do siebie - tez organizuje rozdawnctwo!

Mavee pisze...

Gratuluję 250 posta i życzę nieustającej weny oraz kolejnych okrągłych postów.Słodkości przepyszne :)

madziarka pisze...

bardzo się cieszę że tu trafiłam, sporo tych postów. gratuluję!

piedra preciosa pisze...

Bardzo lubię Twoje prace, miło by więc było coś wygrać :)Pozdrawiam serdecznie

Charlie pisze...

Dopisałam się!

edyta.pe pisze...

cieszę się, że udało mi się trafić na Twojego bloga. Ustawiam się przy okazji po te wszystkie przydasie ;) Może szczęście dopisze. Pozdrawiam i życzę 1 000 000 postów :D

Beakie pisze...

Fajne te słodkości ja co prawda nie mam bloga ale za to obserwuje Twój :)

Agnes B pisze...

wspaniałe cukieraski...chcialabym je miec w swoich lapkach hi hi :)...no i bede trzymac za mnie kciuki :P pozdrawiam
Aga

katerina pisze...

Witam...pięknie tu bardzo...dołączam się do losowania...

zainspirowana pisze...

bardzo tu sympatycznie :) miło mi, że mogłam dołączyć :)

evadraga pisze...

I can't wait for the end. :-DDD Let it be november 30! :-DD

Angie pisze...

Gratuluję takiego święta! Ja u siebie chyba się nie doczekam ;)
Pozdrawiam serdecznie