wtorek, 2 sierpnia 2011

Our Vintage Affair - kolejne wyzwanie LO

Witam :)
Our Vintage Affair serdecznie zaprasza na nowe, sierpniowe wyzwanie LO  !!!

Nasz temat to: "PTAKI"


Jest również piękna mapka :)


Do wygrania kolekcja papierów od Nikki Sivils, Scrapbooker - "My Friend Birdie"

.... które leżą u mnie na biurku i czekają na troszkę czasu ...ale niebawem pokażę Wam inspiracje zrobione właśnie z papierków od Nikki ....

Nasze wyzwanie LO trwa do 20 sierpnia do godziny 22.00


I kilka szczegółów  :





Moje LO powstało na bazie papieru Bo Bunny 12" Gabrielle Unwritten.
Wycięte ptaszki i napisy to papier Jenni Bowlin - The Sparrow and the tree
Szablony Tim Holtz  - Birdcage oraz Sewing Room (guziki)
 i mnóstwo kwiatów, białej farby, koronki i sznurka... 

Pozdrawiam
Annar

18 komentarzy:

gaja pisze...

Przepiękne LO. Wpatruję się we wszystkie szczegóły i napatrzeć się nie mogę. Mogę tylko powzdychać sobie :)

KOLOROWY ptak pisze...

boskie! przepiękne detale! szczególnie kompozycja kwiatowa mnie urzekła i ten słodki ptaszek :)

martenka pisze...

Przepiękne LO :) Mnóstwo ślicznych detali :)

Lili pisze...

ile szczególików... boski jest, wiesz?

Tusia pisze...

Oglądałam na OVA - jest genialny!!! Nie mogę się na niego napatrzeć :)

Matilde pisze...

Piękne LO!!!

downrightcrafty pisze...

gorgeous and love the bunting so sweet
Hugs Kate x

maj. pisze...

Fantastyczny!!!!!!

Arte Banale pisze...

Cichutko sobie konam z zachwytu!!! PRZEPIĘKNE!!!

Elena Litvinova pisze...

very nice!

Gosienkah pisze...

przepiękne!

Anuszka pisze...

przepiękne - kolory, kształty, obrazy... aaaachhh! zapraszam do mnie po wyróżnienie. :)

ms.schwiet pisze...

Stunning work (as usual) thanks for sharing them and pages in time

Guriana pisze...

magiczne!!:))

Ula pisze...

Przepiękne LO, niesamowita pomysłowość...Pozdrawiam :)

OriBella pisze...

Oj chciałbym tak umieć wyczarować klimat, bardzo bardzo mi się podoba!!!

Belladonna pisze...

Uwielbiam ptasie motywy, Twoje są urocze!

Guru pisze...

ooo rany skrap fantastyczy!! jeje jak mi się podoba :D