sobota, 6 marca 2010

... jak co tydzień kolejne ATC i karteczka ...

Spotkała mnie ogromna niespodzianka - wygrałam tygodniową edycję ATC ze skandynawskiej stronki Art Pieces. Cieszę się jak dziecko !!!
Dziś zrobiłam kolejne ATC - wyzwanie 4 - temat w tym tygodniu to DOM
Today I made next ATC - Challenge #4 - Theme for this week is HOUSE



Moje ukochane, wytęsknione wyzwanie środowe #9 Polki scrapują
Rybiooka wymyśliła super temat: SUFRAŻYSTKI
Swego czasu czytałam o Emmaline Pankhurst i jej córkach więc szybko nasunęła mi się interpretacja:



Moje zakręcone, pomarańczowe ATC dla znanej strony Think Monday - Think ATC
Theme for this week is ORANGE



I na koniec Maraton z jajem czyli karteczka ze strony: SCRAPMAPKI

Moja interpretacja - kartka z gniazdkiem :)



Wszystko naturalne :))) Piórka i mech to z dzisiejszych porządków w ogrodzie :)
Słabo coś widać to gniazdko ....

14 komentarzy:

timboctou pisze...

gratulacje!! ateciaki piękne, a kartka jest boska!! pomysł z gniazdkiem rewelacyjny

Lily pisze...

ATC bardzo mi się podoba:-))) Kartka piękna, taka z klimatem:-)))

Fredhøy - Gro pisze...

I love your house-ATC, both the stamp and the sketch of the rooms and everything! Really great idea!
Thanks for joining us at Art Pieces again this week!

Hugs, Gro

scrapkowa maniaczka - Dorota 71 pisze...

Piękne to ATC.
I kartka superowa !!!

Sandy pisze...

OMG your work is really unique.
Fabulous pieces of art. Love them all.

Rybiooka pisze...

Gratuluję wygranej !!!
Dziękuję że zmierzyłaś się z feministycznym tematem :)
A jajeczna kartka mrr taka Twoja :)

Pia pisze...

wow what a great card and beautiful atc card

Guriana pisze...

na Twoje ateciaki to sie moge gapic godzinami:))..karteczka tez super....taka Twoja!!:)))

Nancy B pisze...

All of your work looks great! I love all the layers in the orange ATC.

Tusia Lech pisze...

Fantastyczna kartka!! A twoje ATCiaki zawsze podziwiam. Tym razem jest tak samo :)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Gratuluję wygranej!!!
Piękne starociowe ATC i jajcowa kartelucha :D
:***

mbabka pisze...

Prace wspaniałe - pomysłowe i bardzo estetyczne. Ja też lubię środowe wyzwania :)

Gry-Heidi pisze...

Gorgeous house-atc! Lots of great details !
Thank you for taking part in the Art Pieces challenge :)

Hugs, Gry-Heidi :)

Fioletowe poddasze pisze...

Rewelacyjne ateciaki!