piątek, 5 lutego 2010

Jak wykorzystałam wolny dzień ....

Pierwsza rzecz do której zabrałam się z dziką pasją ... to nowe ATC z poniedziałkowego wyzwania Think Monday - Think ATC. Tematem jest CYRK - CIRCUS
Kolory róż i czerń pasują również do czwartkowego wyzwania Thursday Challenge – pink and black!



Moja poprzednia praca Good Morning została wyróżniona :)

Zrobiłam zdjęcie mojej kolekcji ateciaków - z wymian naliczyłam 64 ! I oczywiście muszę się pochwalić :)





Zrobiłam też wpis do albumu wędrownego dla Fajferka " M jak marzenie"
Pierwotnie miał być taki elegancki wpis, jak wykonały poprzedniczki, ale nie wytrzymałam i musiałam coś podrzeć, przybrudzić i postemplować ... :))) I wyszło coś jak shabby shic, albo jeszcze inny twór :)))
Ale co tam , spodobało mi się bardziej :)))





14 komentarzy:

timboctou pisze...

ja się wcale nie dziwię, że Cię wyróżniają, bo piękne prace robisz, gratulacje!! kolekcja imponująca, wpis jak zwykle niesamowity!!

Kasia G. pisze...

wow! ale cudny wpis:) nie da się ukryć, że Twój styl jest niepowtarzalny :))))) pozdrawiam

Pia pisze...

wow beautiful cards, lovely details.
hugs Pia

Rybiooka pisze...

Gratuluję :)
Ależ kolekcja ATC ;)

Tusia pisze...

Uwielbiam taki styl - jesteś w nim świetna :)

Oxana pisze...

WoW! So beautiful cards! I love details too!
Hugs
Oxana

Jowita pisze...

Gratuluje wyroznienia, w pelni na nie zaslugujesz, a wpis do wedrowniczka jest nieziemsko cudnie piekny. Nie potrafie od niego oderwac oczu

Sandy pisze...

Wow your ATC is perfect.
Wonderful work. Love them.

Betty Boop pisze...

Przepiękny wpis, fantastyczne ATC i imponująca kolekcja!
Super!

Paszczata pisze...

gratuluje kolecji, ATC super :)

Katharinka84 pisze...

Gratuluję wyróżnienia!!!
ATC jest piękne!!!
Bossski wpis!!!
Każdy Twój twór jest bardzo klimatyczny, każdy dodatek pasuje do pozostałych... po prostu rewelacja :)))
:***

kasia | szkieuka pisze...

bardzo fajny ten wpis, taki wielo-wielo-wielowarstwowy :)

Guriana pisze...

wpis pożeram wzrokiem...piękne detale, płotek, daszek i serduszko mnie rozłożyło...cuuudny!!!:)))
ateciski w Twoim wykonaniu uwielbiam i kolekcję masz godną pozazdroszczenia!!:))

Florens pisze...

Wow! Gratuluję serdecznie wyróżnienia i kolekcji:) Piękny wpis! Naprawdę zdolna z Ciebie bestia :)
Ps.
Byłam taka okropna, że wezwałam Cię do tablicy. Temat jest książkowy. Jeśli nie masz złych wspomnień związanych ze szkołą zapraszam na mojego bloga po pytania :)
www.tworyflory.blogspot.com